DIVERSOS

dimarts, 21 de gener del 2014

Calendari !!!

Bon dia i bon any !!!!

Espero que aquest 2014 sigui mes bo que l'any passat i que es puguin realitzar totes les propostes i tots els reptes que cadascú s'hagi plantejat.

Per començar aquest any intentaré fer un calendari que he vist en el bloc de la Karen, que es un bloc que m'encanta. Si no la coneixeu, us el recomano.

Consta de petits quilts, un per cada mes. De moment tinc el de gener i intentaré fer-ne un cada mes i arribar al desembre amb tot el calendari fet.

Que us semble ???










Ara haig de buscar el lloc adequat per tenir-l'ho penjat durant tot l'any.

Durant aquestes festes he fet varis regalets i encarrecs que els aniré ensenyant poc a poc.

Aquests dos cangurets els vaig fer per a una tieta que volia fer uns regals per les seves nebodes.

Son Tilda i els vaig ver una vegada, fa molt de temps, en un curs dels meus inicis en aquest mon.






No els trobeu bonics ??? A mi m'encanten i espero que a les seves actuals propietàries també.

I per acabar us presento un curs que començarà en breu i que hem fa molta il·lusió fer.

Es un curs de rebosteria amb feltre i que el dona on line la Andrea. Us animo a que visiteu el seu blog.



Be, per avui res mes. M'en vaig a treballar, encara que no en tinc gaires ganes, hehe !

Per acabar us voldria agrair les vostres visites i els vostres comentaris. Sempre anima a seguir endavant.

Molt bon dia a tothom !!!



12 comentaris:

  1. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    ResponElimina
  2. Hola Maria Alba molt divertit el calandari i els cangurs molt chulos,a mi tambe amb van regalarne un, son molt divertits,bon any per tu i els teus un patonet.

    ResponElimina
  3. Bonita idea la del calendario, enero te ha quedado monísimo !!! y los canguritos son una monada, muy chulos !!
    Besos.

    ResponElimina
  4. Pero que trabajadora , uno al messss ??? Me ha gustado muchísimo..
    Los canguritos Tilda, ideales ¡¡
    Un beso

    ResponElimina
  5. Oh, you made an angel! I am so happy you did that.

    ResponElimina
  6. El calendario es una idea estupenda! El de enero es precioso, ya nos enseñaras el de febrero.
    Los canguros, monísimos y el curso de repostería en fieltro tiene una pinta estupenda y no engorda!!!!!
    Un besito, Rosana

    ResponElimina
  7. Són una monada els cangurets i el calendari el trobo molt graciós!
    Un petó

    ResponElimina
  8. Molt bon projecte, aquest del calendari, ja ens aniràs posant al dia cada canvi de mes... jejeje... i els cangurs m'encanten, són un dels meus animals preferits, els trobo genials...

    ResponElimina
  9. Una maravilla de trabajos!!!
    Te felicito.
    Besitos preciosa.

    ResponElimina
  10. Feliz año también para ti y los tuyos, te han quedado muy chulos los canguros, un besito

    ResponElimina
  11. Feliz año para ti también guapa.Ese trabajillo te va quedar genial y además es descansadito...Porque al final el trabajito lo haces sin darte cuenta....Un bst

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!