DIVERSOS

diumenge, 10 de novembre del 2013

Encàrrec !!!

Ja fa molt temps us vaig avançar que m'havien fet un encàrrec molt important per mi. Era tot un repte. Hem van demanar que fes una gralla i 10 boquilles de gralla per un concurs de grallers a Granollers.

Per la Festa Major, fan cada any un concurs i el premi sempre es una gralla i pels participants una boquilla.

Cada any el premi ha sigut de fang, però aquest any volien canviar una mica.

La Eva i la Silvia, de Artmesart, van pensar que podria ser de roba i hem van llençar el repte.

Jo el vaig agafar, però la veritat es que vaig fer molts esbossos però no me'n sortia. Vaig trucar a laMaribel, la meva primera profe de patch i hem va ajudar a fer els patrons.

Vaig buscar una roba semblant a la fusta i aquí teniu el resultat.



Axò es una gralla i la seva boquilla ......









I aquesta es la meva gralla i les boquilles.

Canviant de tema.

En un bloc, no recordo quin ( ho sento moltíssim), vaig veure un punt de llibre que hem va semblar molt divertit.

Aquí el teniu.






Divertit oi ????

Molt bona setmana a tots !!!!!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

  1. Moltes felicitats per la gralla i les boquilles, segur qu´agradaran molt..
    El punt de llibre molt guai...
    Bona setmana.

    ResponElimina
  2. Doncs casi ben ve iguals, no tinc ni idea que és una gralla ni perque serveis, però està molt aconseguida. Molt bonic el punt de llibre, bona setmana, petons.

    ResponElimina
  3. Hola amiga!!!
    Es una idea genial!
    Feliz inicio de semana y un fuerte abrazo desde Venezuela!

    ResponElimina
  4. Realmente un trabajo muuuuy difícil que lo has resuelto a la perfección!
    La muñequita: un dulce!
    Besotes
    Rosana

    ResponElimina
  5. Desde luego que el reto de hacer boquillas y la "gralla" lo has superado, han quedado estupendos, ...y el punto de libro es una cucada, a mi también me suena haberlo visto antes, pero tampoco recuerdo donde.
    Besos.

    ResponElimina
  6. Hol Maria Alba, aquet traball te quedat molt chulo i esta molt ven fet ,semblan de veritat, el punt de llibre es molt simpatic. Fins aviat

    ResponElimina
  7. Hola Maria Alba, pero que había perdido estos clarinetes!
    La vejez, jajaja!
    Estuviste muy bien, se ven reales, no puedo imaginar que trabajo!
    Disfruta de tu fin de semana ahora mañana ya es Viernes de nuevo
    Un abrazo y un beso
    Love et bisous Ve

    ResponElimina
  8. Hola que tal!!!
    feia temps que no bol-taba per els blogs incloent el meu, ara fa uns dias que estic donant un repàs i estic descobrint moltes coses i totes xulisimes, la gralla t'ha quedat mol ben lo-grada i les bo-quilles també, el punt de llibre es molt divertit
    una abraçada.

    ResponElimina
  9. Hola guapa, passo per aquí per desitjar-te un Bon Nadal i un Feliç 2014.
    Una abraçada

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!