DIVERSOS

dijous, 14 de febrer del 2013

Dos treball mes ......

Hola,

Avui us ensenyaré un coixinet d'agulles que vaig fer fa uns dies i que queda molt be amb la bossa que vaig fer-me per anar al curs d'encoixinat.

Aquest serà el substitut del que us vaig ensenyar que era de la meva mare, però que s'està desfent per moments i hem sabria greu perdre'l.

He volgut fer un invent amb les fotos i penso que aquest collage m'ha sortit prou be.











M'agrada molt aquest dibuix que vaig treure de la revista Simply Vintage.

També fa dies, la meva neboda i l'única, la Júlia, hem va demanar una funda per l'ordinador. No hi volia nanses, ja que com que es petit el porta dintre de la bossa, però si volia una butxaca per el ratolí.

Vaig triar una roba de la col·lecció Mumms the word, divertida, però li volia donar un toc diferent. Vaig buscar dibuixos d'angelets al Google i en vaig trobar un amb els cabell com els de la Júlia.

I va sortir això.







També li vaig desitjar un bon treball..







Fins un altre dia.

Bons somnis i sigueu feliços !!!!!!

19 comentaris:

  1. Qué bonito acerico María Alba !!! y ya ni te digo el conjunto que has realizado para tu sobrina . Me encanta !!!
    Besitos !!

    ResponElimina
  2. Preciós el coixinet però la funda per d'ordinador de la teva neboda està genial. M'ha agradat molt la funda pel ratolí, quina gràcia!
    Petons.

    ResponElimina
  3. Hola, quina funda més maca i la del ratolí és genial, no n'havia vist mai cap. El coixinet m'ha agradat molt.
    Petonets!!!

    ResponElimina
  4. M`agrade molt com te ha quedat tot , el collage del coixinet genial.
    La funda pel ratolí un detall molt acartat.
    Petons.

    ResponElimina
  5. El coxinet una pasada, la funda per l'ordenador preciosa.
    Ets tot una artista.
    me agradaria saber aon has conseguit les etiquetes. Una abraçada. Roser

    ResponElimina
  6. M'agrada mooooooltissim el coixinet de agulles amb aquest brodat , i la funda de l ordinador xulissima. I la funda del mobil molt capritxosa. Bon cap de setmana

    ResponElimina
  7. Hola amiga!
    Que precioso todo lo que muestras....
    Felicitaciones!!!!
    Feliz fin de semana y un fuerte abrazo desde Venezuela!

    ResponElimina
  8. Molt xulo tot el conjunt però el coixí el millor!! Molt xulo!!

    ResponElimina
  9. Qué bonitos trabajos, me ha gustado mucho lo original de la funda del ratón.
    Feliz Domingo!!
    Besos

    ResponElimina
  10. I like the bird pin cushion. Very sweet. I have a small pin cushion collection. Mostly made from wool.

    ResponElimina
  11. Si si...... Aficionada i que mes.... Pero si ets una krak m'agradava molt la idea de la funda per l'ordinador i el coixí net.....m'encanta. Una abraçada

    ResponElimina
  12. Tot preciós,
    el brodat en miniatura coixí és meravellós!
    Una forta abraçada i gràcies per la seva amabilitat!
    Bon començament de la setmana
    Love et bisous ve

    ResponElimina
  13. ¡¡¡Muy bonito Maria!!!
    La revista Simply Vintage no tiene desperdicio......nos gusta todo ¿verdad????
    besos

    ResponElimina
  14. M'agrada tot, la funda, la bossa per al ratolí amb el brodat, les teles, en fi ja t'ho he dit, tot maquisim.
    Un petó.

    ResponElimina
  15. Són coses boniques d'aquest post, bé. Hola Sonia

    ResponElimina
  16. És molt bonic aquest coixinet per a les agulles i la funda per a l'ordinador i l'estoig per al ratolí són tot un encert ! M'agrada els regalets que fas !!
    1 petó

    ResponElimina
  17. Hola, me parece una almohadilla preciosa!!!

    ResponElimina
  18. Maria acabo de conocer tu blog, a traves del de mi amiga Beli" Les mi cosicates"esta funda me parece preciosa, lo mismo que todo lo que he podido ver.
    un abrazo.

    ResponElimina
  19. Unos trabajos muy onitos Alba. La funda para el ratón muy original

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!