DIVERSOS

dilluns, 16 d’abril del 2012

Sitges

Ja se que fa molt que es va fer la Fira de Sitges, però no había trovar el moment de fer l'entrada de les coses que vaig comprar.
Va ser un matí molt xulo. Vaig quedar amb l'Anna a 2 quarts de 10 per no fer tart. Al arribar d'hora verem fer un café amb llet i un passeig per les paradetes que hi habia d'embutits, vins.... A les onze ja erem davant de la porta per ser de les primeres.
Quina bogería !!!!
S'ens van fer la una sense donar-nos conte. Sort que tenía el dinar fet.
Al agafar el cotxe, vaig telefonar al meu marit perqué anés posant la taula.

Aquí teniu les robes que vaig comprar ....















Que faré amb tot aixó, no ho se, però segur que ja tindré idees.


Al arribar a casa, ja teniem la taula posada, el vermut preparat i el segón plat escalfat !!!

L'Anna va comprar una ampolla de cava amb una xapa dels gegants de Sitges ( en faig col·lecció ) que amb els postres que teniem va entrar que no vegis !!!!

Espero fer coses xules amb totes aquestes robes i si algú hem dona idees, seran ven aceptades.

3 comentaris:

  1. Gracias por seguir mi sorteo, ya estás en la lista de participantes. Yo ya era tu seguidora, creo que te seguí de las primera. Enhorabuena por tu blog. Espero que pongas mi logro en tu blog para que tus amigas puedan también seguirme.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. Hola Maria Alba!
    Quines compres més xules, ja tinc ganes de veure que faràs. Les robes són precioses, i donen ganes de començar nous projectes. Segur que vau passar un bon dia, doncs a part de l´encant de Sitges, a sobre passejant entre paradetes plenes de coses encantadores. Quina enveja! Una abraçada i que passis una bona setmana.

    ResponElimina
  3. Segur que se t'acudiran moltes coses per fer1 Són robes molt boniques. Jo encara no he anat mai a Sitges, però segur, segur que el pròxim any no m'ho perdo!

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!