DIVERSOS

dilluns, 30 de maig del 2011

Cangur Tilda

El Cangur de la Tilda

El dissabte que jugava el Barça, la classe va ser més d'hora.


Va ser molt divertida. Totes varem sortir amb el cangur a mitges, no ens va donar temps. Es que xarrem molt i treballem poc.


Al vespre després de sopar i mirant el partit el vaig acabar. Per ser el primer, hem va quedar força be.


Com tot el que he fet, no es per mí. La meva cunyada Eulàlia m'el va demanar i com que soc bona.....


Be, aquí teniu les fotos.








El Cangur i el Mistu

Xulos no ???

1 comentari:

  1. Mama, el cangur t'ha quedat realment molt xulo, m'alegra veure que cada cop t'atreveixes amb coses més difícils i que poc a poc et van sortint.

    Estic molt contenta per tu.

    I el meu cuiner,... jajaja

    ResponElimina

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!