DIVERSOS

dimarts, 15 de març del 2011

Inici

PER FI M'HE DECIDIT


Avui m'he decidit a fer el meu blog. No se com hem sortirà, però surti com surti, espero que el trobeu, si més no, divertit.
Aquí el que vull explicar  son les meves petites aficions .
Quan jo era petita, ja feia ganxet i mitja. La meva avia i la meva mare me'n van ensenyar.
De més gran vaig fer macramé, punt de creu i pintar figuretes de guix.
Ara m'he apuntat a un curs de patchwork. El fem els dissabtes durant quatre hores. Primer vaig pensar que es faria molt llarg, però la veritat es que ens ho passem molt be. La "profe" , Maribel, es molt divertida i en ho fa molt fàcil.
De primer us ensenyaré algunes de les manualitats que tinc per casa, i poc a poc aniré afegint les noves.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gracies pels vostres comentaris !!!